HOW CAN I MOVE ON WHEN I'M STILL IN LOVE WITH YOU

kan väll inte precis påstå att jag har haft allt för mycket att göra idag. gick iallafall ut i snöstormen och kämpade för att komma upp till stan med matilda, vi köpte knäckäpplen och gick hem igen, kollade på sommaren med göran och drack glögg. mysigt värre.

nu taggar jag för det sista avsnittet av ensam mamma söker, antagligen världens bästa program. och jag skojar inte. måste också påpeka att helgen har gått alldeles för fort och jag orkar inte med skola, nej. om det är någonting jag vill ha just nu, så är det sommarlov. massor med sommarlov.

nu ska jag dö vidare - ADIOOSSS AMIGOS


bildlöst, som vanligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0