JAG VILL HA DIG NU SOM JAG HADE DIG FÖRUT

igår var en mer än underbar dag- faktiskt!
idrotten i mitt ♥ . spelade pingis med moa,emma och hampus och det ledde ju till en jäkla massa magont efteråt! mycket värt! 
varje dag när jag och matilda går hem från skolan så går vi alltd förbi en pizzeria, och som alltid var vi sjukt hungriga igår när vi gick hem igår så vi kunde inte stå emot den alldeles för härliga lukten utanför så vi stannade där och tog varsinn fet kebabtallrik och satt och pluggade hemkunskap, asbra faktiskt! och gott framförallt. 

på kvällen camade jag med sanela, som jag inte sett på flera år!  jag saknar vår tid tillsammans så otroligt, för vi hade alltid så jäkla kul tillsamman. och det visade sig igår också, vi satt och var så jäkla töntiga och kollade på massa youtube-klipp så jag satt framför datorn och såg helt mobbad ut eftersom jag låg på golvet och kunde inte andas tillslut eftersom det var så jävla kul. aldrig haft så ont i min mage efteråt av bara några videor.. helt sjuukt kul, måste lägga upp några av dom här sen!

nu borde jag nog pluggaa - eller nått liknande.
innebandy ikväll igen! ((:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0