LOOKING FOR LOVE

sitter och kollar på så mycket bättre och dricker glögg och äter pepparkakor efter en heldag i Vetlanda. köpte ingenting mer än lite julklappar och smink&sånt nödvändigt. 
nu börjar Robins, asskönt program. fast slår vad om att jag kommer somna till det också, skulle vara rätt typiskt mig. ehheh
imorgon är det julskyltning här i eksjö. matilda&jag ska gå upp och kolla en liten sväng, bara för traditionens och julkänslans skull. eller mest för de där knäckäpplernas skull.. sen ska vi äntligen kolla på sommaren med göran för första gången på länge!


Kommentarer
Postat av: gabbiiie

du har ett award att hämta hos mig :D

2010-11-28 @ 12:43:05
URL: http://gabriellagliitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0