LOVE THE WAY YOU LIE

blir antagligen Håkan Hellstörm i huskvarna i mars!  vilket jag är kind of överlycklig för.
kollar på ett objektiv som jag kanske ska få i julklapp också.  livet äger just nu. förutom alla äckel-lärare som ger mig äckliga prov som jag får ångest över. och så klart, alla idioter skulle jag inte heller tacka nej till att få bort, eller typ gräva ner i snön och låta dom ligga när under hela vintern. ehehhe

nu ska jag kolla på maria värn, eller vad det nu heter. sen sovasovasova. imorgon måste jag tydligen hoppa över sovmorgonen för att jag måste till skolan och lämna in min äckel uppsats innan klockan 8.  vad skulle jag göra utan alla läxor, prov, inlämningar, föredrag osvosv ?! ........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0