NU VET DU ALLT OM INGENTING, DIN JÄVLA SOPA

idag har varit en väääldigt bra dag. om man bortser från det där med dammsugaren och dvdn..
har inte mått såhär bra på länge faktiskt!

eftermiddagen spenderades hos syster min, vi har nog inte haft så roligt på länge, så vi låg på golvet och avled av garv hela tiden, sjukt kul!
efter jag hade ätit en mysig middag med pappa åkte jag vidare till matilda, vi kollade på the eye, och den var helt sjuk, men faktiskt väldigt bra! men bra som vi är så garvade vi mer åt filmen än vad vi skrek. hehe
ja, sjuukt värd kväll med matilda var det iallafall, som vanligt! ♥ fattar inte hur jag kommer klara mig i 3 veckor utan henne sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0