INGEN VET VAD DET ÄR MEN VI BÅDA BÄR VÅRA ÄRR

är så sjuuuuukt hungrig så jag vill egentligen bara spy, helst på någon också. är på det humöret lite.  försöker lyssna på min "woho" lista på spotify och få mig på lite bättre humör, kanske kommer det senare men det känns knappt så nu.  
var hos blenda innan också och nu ska jag snart dra mig hem till alexandra, och där spenderas min fredagskväll och det blir nog toppen. skulle kunna sitta och krama den figuren hur länge som helst, hon är helt enkelt hur bra som helst. nu ska jag se till så min mor gör någon mat till mig. 

blir nog förresten dåligt med bloggande nu de närmsta dagarna.  imorgon --> GÖTEBORG. söndag --> julbord med släkten (♥),
bra helg, med andra ord!






måste bara också få skriva av mig lite..
 jag är så sjuuuukt trött på vissa folk som förändras över en dag. och som spelar så jävla falskt inför vissa andra människor, bara för att höja sin "status", eller vad man nu ska kalla det. jag tror bara man är för jävla dum och inte inser hur jävla bra man har det egentligen, om man inte ser det och istället väljer att total ignorera det som man en gång hade just för att man vill höja sig och vara med de "populäraste" tycker jag att man är helt sjuk i huvudet. helt galet.  falsktfalsktfalskt.



dagens:
svart - daniel adams ray

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0