CAUSE I'M SO USED TO LIVING UNDERNEATH THE SURFACE

byter tillbaka till den väldigt gamla headern för ett tag. ful,  ja. men den andra är så horig. hahah......


igår alltså, det är så jäkla gott med julbord!! måste bara säga det. och lilla wilhelm var också med och vi kollade på alla fiskar och busade runt tillsammans hela tiden, världens roligaste&sötaste unge. och idag har jag muskelvärk i armarna för jag bar runt på honom så mycket... mindre kul. 

studiebesöket gick också bra, var och lyssnade på natur&ekonomiprogramet, och jag är nästan helt säker på vad jag ska välja nu. rätt skönt faktiskt :)

nu ska jag äta upp min älskade choklad och sen chilla sönder. GÖTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0