DEN VACKRASTE STUNDEN I LIVET VAR DEN NÄR DU KOM

har haft en väldigt lugn och skön lördagkväll, den sista kvällen med frihet på lovet.

alexandra kom förbi en sväng så satt vi och pratade,pratade och pratade. det var väldigt skönt, för en ensam kväll med alexandra är precis vad jag behöver lite då och då. vi bestämde oss efter ett tag att gå ut en sväng på stan och kolla läget, men denna stan är ju självklart helt jävla död så vi gick tillbaka hem till mig och kollade på en film som är inspelad från när vi gick på dagis - och det är så sjuuukt kul att kolla på den. helt otroligt hur mycket bus man har gjort som man inte inte har en aning om..... nog om det,

funderar på att gå och lägga mig nu faktiskt, men jag hatar verkligen att gå och lägga mig när jag är ensam i huset. får alltid för mig lustiga saker.. nej fan, elin - du är 15 år. du ska klara av att gå och lägga dig själv!
skärpning kvinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0