VI ÄR TVÅ HJÄRTAN I SAMMA KROPP

och så var det söndag igen.. bara jag som tycker att helgen går alldeles för snabbt?!  i och för sig ska det bli skönt med skola eftersom det betyder att nästa helg är här snabbare, och nästa helg ser jag fram emot - MYCKET!

dålig uppdatering pga att jag faktiskt tro det eller ej har ett liv..  hängde hos blendas place heeela dagen igår och vi bakade cheesecake eftersom hennes kära far fyllde år! blev några svängar fram och tillbaka till willys också - haha! senare på kvällen följde hon med över hit och tillbringade natten här hos mig, mysigt värre! och idag har vi i stort sätt bara fixat oss och tagit massor av flumbilder. 
och som ett fint slut på en så bra helg tog jag tummen ur röven efter en vääldigt god farsdag-middag och cyklade bort till världens bästa alexandra och satt där och bara pratade med henne och luddeman. 

nu är jag heelt slut och funderar på att gå och lägga mig. men först måste jag ätaaaa mer av den äckligt goda kakan som man inte kan sluta äta av!!!


bara för jag tycker om dessa tjejer kind of mycket så får ni en rätt frän bild på osss från kvällen hemma hos alexandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0