WHAT AM I SUPPOSED TO DO WHEN THE BEST PART OF ME WAS ALWAYS YOU?

skulle precis gå ut i mörkret tills jag fastnade vid en blogg. inte någon bra blogg. men en väldigt vädligt speciell blogg..
det var en tjej som skrev den, en helt normal 14-åring som bloggade om hur det var i skolan, vad hon gjorde på sin fritid och hur mycket hon älskade sin katt. och att hon var gravid.

jag menar, hon är 14 år. och höggravid?!  det var helt sjukt att läsa och så overkligen. kanske överdriver jag men vafan - jag tycker bara det där är så otroligt fel!  felfelfelfelfel


nu ska jag fortsätta lyssna på the script och chillaa järnet istället för att träna. låter mest lockande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0