AND HISTORY BOOKS FORGOT ABOUT US, AND THE BIBLE DIDN'T MENTION US, EVEN ONCE

FREDAG, vilket betyder lång lunch. så jag,emma,matilda,moa,hilda,evelina&rasmus gick och åt pizza, världens härligaste gäng.
har klarat av även denna skolvecka, vilket känns fantastiskt. men på ett sätt inte. en vecka framåt betyder att det är en vecka mindre kvar tills 9c1 splittras..

anyway. idrotten idag var grym! spelade inomhusfotboll, vilket inte är speciellt kul egentligen, men med den där klassen alltså - KÄRLEK.

nu är de fredag och jag älskar det, det blir som jag nämnde igår en dag extra för mig i helgen dessutom. väldigt skönt och behövade. nu ska jag snart bege mig upp till mina coola föräldrar för att äta lite och ikväll blir det nog idol och mys med fina tjejer! det blir en kanonavslutning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0