AS YOU TURN, YOU TAKE YOUR HEART AND WALK AWAY

första gången på väääldigt länge som jag inte kunnat sova när det väl är helg. behövde bara jobba i en och en halv timma också, rätt gött faktiskt, det enda jag hann göra var att fika på en nybakad kanelbulle och göra min egen chailatte, asgott!  måste bara säga att denna praon var den bästa jag varit med om! så bra tjejer, och så mycket man har lärt sig, FAKTISKT! ja, väldigt bra vecka med andra ord.


ändrade planer ikväll, myser med matilda ikväll istället eftersom jag känner att det var väldigt längesen vi gjorde någonting tillsammans, bara vi två. så som det ska vara!

nu ska jag upp och äta pizza med mami&papi!
ha en underbar lördag,

i love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0