I CAN'T KEEP MY EYES OFF OF YOU



är äntligen klar med den där jävla so uppsatsen. hur svårt kan det vara egentligen?  känns som det är mycket lättare att skriva en engelska uppsats, och det borde det väll endå inte vara va? men jag får hoppas på det bästa nu!  och efter det jonas sa till mig idag måste jag VERKLIGEN hoppas på det bästa... hahah.

gick till min praoplats efter skolans för att kolla så allt var okej och så, och det var det. ett litet plus till dem som sa att jag inte behövde komma dit på måndag - så jag får en exkra ledig dag nästa vecka - GÖTT!
nu ska jag nog kolla lite på spanskan och sen lägga mig och sova ut, så jag är snäll&gullig mot jonas imorgon ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0