I CAN'T STOP THIS LOVE

nuså, efter en väääldigt långtråkig söndag ska jag äntligen lägga mig och sova. behöver det verkligen känner jag. hur kan man bli så trött av att göra absolut ingenting?
en sak jag måste vänja mig vid är att det är tyvärr inte sommar länge så man kan faktiskt inte vara ute hela nätterna utan att frysa ihjäl längre. så idag mår jag som jag förtjänar, alltså en jävligt fet förkylning har kommit och attackerat mig. ska försöka sova bort den, och sen ladda om för en ny skolvecka, men världens bästa klass!

mår betydligt bättre nu än vad jag gjorde imorse. är så grymt glad så det är inte sant, förutom den där förkylningen så är allt perfekt!




PEACE AND LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0