I'M NOT READY TO BACK DOWN

har haft min första praodag idag. på Lilla cafeet.
har fått göra det mesta och malin&minna som jobbar där är vääldigt söta och snälla mot mig&den andra tjejen som är där. en väldigt bra start med andra ord!  men nu är jag helt slut efter allt bakande&plockande från/till diskmaskinen. funderar på att ta en liten powernap.  fast jag borde inte, för då kommer jag inte kunna sova ikväll.   måste bara meddela om att det är vädligt bra att jobba på café om man är så sockerberoende som jag är, fick fika på världens godaste kaka! YES

ska nog gå över till blenda en sväng senare också, bara för att få prata av mig lite. blir kanon! 
återkommer senare eller imorgon


är rätt stolt över mig själv eftersom jag hittade denna skatt någon gång i helgen.
mitt och matildas gamla bästakompis halsband! söttttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0