LOVE IS NOTHING YOU CAN TAKE

håller på och målar mina naglar, faktiskt.
har aldrig i hela mitt liv varit en nagellacks tjej.

Sunday it is, och jag har fortfarande inte gjort någonting speciellt vettigt - och det är så jävla härligt.  men nu klarar jag inte av att vara mer osocial, för nu måste jag träffa alexandra, saknar henne så otroligt och det känns som vi inte har pratat på hur länge som helst, inte bara hon&jag. det kommer bli underbart!

ja, det var väll bara det, nu ska jag måla vidare på nästa hand..


hittade massa roliga saker när jag städade ur jockes saker igen, och såhär gullig hade jag tydligen varit mot  honom en vacker gång.
vet iallafall att en viss matilda skrattade till lite ;)
hahha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0