MAN MÅSTE DÖ NÅGRA GÅNGER FÖR ATT KUNNA LEVA

äntligen är håkans nya album färdigladdat.
lyssnar på det medans jag skriver detta, och jag är en aning besviken. jag vill att han ska göra mer låtar som "kom igen lena" , "en vän med en bild" osv. inte sånna här sorgliga saker.
men jag slår vad om att när jag har lyssnat runt skivan ett antal gånger så kommer jag vara totally in love.

ännu en dag avklarad på lilla cafeet. dagarna går bara snabbare och snabbare känns det som, och imorgon är det näst sista dagen. jobbar lördag också! men det blir nog helt okej (:

borde/vill ut och träna nu! men jag har ingen ork.  hade ställt in mig hela dagen på att gå och gymma med pappa ikväll igen, men självklart skulle han iväg. han föreslog imorgon istället, men vem vill träna på en fredag?!
istället började han prata om att köpa ett alldeles eget gymkort till mig, halleluljua. måste bara hitta en träningskompis också........MATILDA, KÄNN DIG TRÄFFAD!!!!!!

efter att jag både har hunnit med en lunchdejt med min kära vän emma, och en snabbfika med marie&matilda OCH middag med pappa, så är jag helt uppstoppad och funderar på att gå och lägga mig.





finaste håkan,

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag känner mig också träffade :D

mohahahahahaaaaaaaa

2010-10-14 @ 16:47:01
URL: http://eimmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0