NÄR LÅNGA NÄTTER INTE BLIR SOM MAN VILL

skulle egentligen vilja ta en bild på hur förjävlig jag ser ut nu, när jag kom hem igår orkade jag inte tvätta bort sminket så det har kletat ut sig över hela mig plus att det tyvärr fanns en tusch penna tillgänglig heela kvällen igår så idag är det rätt kul och läsa vad alla har skrivit för kul på hela min kropp... 3 personer har skrivit sitt eget namn sjukt stort och ett hjärta efter - HAHA!  sköööna

yes, lite allmänt om kvällen bara innan jag måste duscha/äta/dö , det var sjuuuukt kul och det var precis en såndär kväll jag behövde, folket är ju hela galet med jag älskar varje liten prick av dem! vill ju nästan pussa på dem allihop.

idag är en lyssna-på-melissa-horn-dag-och-dö-dag . men det har jag ingenting emot. för, fan va kul det var igår :))



BILDER KOMMER SNART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0