S A N N I N G A R

  jag hade en period för nått år sen när jag brydde mig otroligt mycket vad jag åt och stoppade i mig. men nu, bryr jag mig inte ett skit!! har tillochmed slutat att väga mig, jag menar, man lever ju för fan bara en gång!

• jag skulle inte kunna leva utan en dator. det är bara så. hehe

• jag tycker det är vääldigt jobbigt att prata med andra om mina problem, pratar helst om vad andra har att berätta. men endå, så älskar jag att berätta saker för mina fina vänner.


• oboy är min nya drog. så jävla gott och beroende framkallat så det är inte sant. och speciellt den där med daimsmak. MUMS! 


• jag tror jag tänker för mycket, alldeles för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0