THEY BRING ME TO YOU

min dag har bestått av, chips&kameran.
var en sväng hos blenda en stund också, det är otroligt hur längesen det var vi träffades och pratade. hennes underbara kusin på 5år var också där, och hon fick bli offret att kastas runt på studsmattan, haha! dagens höjdpunkt. när jag skulle gå hem så frågade hon efter mitt nummer, hur sött?!


har för första gången på flera veckor faktiskt rört kameran, var ute en sväng och fastnade vid den bästa platsen på hela jorden. mitt ställe. det bästa tänkestället i världen är det iallafall,

nu klarar jag inte av att sitta hemma hela kvällen, vill gå och kolla på när mina tjejer spelar handboll men jag får se hur det blir med det.
senare ska jag nog träffa alexandra, dagens andra höjdpunkt!


2bilder från idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0