THEY SAY TIME HEALS EVERYTHING, BUT I'M STILL WAITING.

har känt mig så vuxen idag. har haft en "ledig" dag och varit och "lunchat" med matilda. rätt vuxet va?!
men nu sitter jag hemma igen och redigerar massa bilder som vi var ute och tog idag när det var så fint väder. matilda praoar nämligen på nått fotoställe på kommunen, så idag när jan endå inte hade nått för mig så följde jag med ut, några fina bilder blev det allt!

ska gå och lägga mit riktigt tidigt idag, så jag orkar med 4 dagar på Lilla Cafeét nu. det blir nog görbra! 


TRE från dagen:


Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack :D

Vad har du gjort idag då? :)

Kram

2010-10-11 @ 19:36:43
URL: http://faannys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0