UNDERBART

har haft världens härligaste och roligaste dag med blenda!
åkte och satte oss vid sjön och hade picnik med pastasallad&muffins. jätte mysigt hade vi iallafall, bilder finns!
jätte bra söndag har det varit iallafall, imorgon är det måndag vilket egentligen betyder skola, men är ledig imorgon också, men på tisdag blir det prao! som jag faktiskt ser fram emot jätte mycket,
nu ska jag ta en muffins till och sen kolla klart på ensam mamma söker! sen fasktiskt gå och lägga mig skapligt, imorgon ska jag ut och luncha med matilda!  underbart






Kommentarer
Postat av: Blenda Frost

Viiiii är bääääst !



Älskar dig mäst syster 1 ;;D <3<3<3



<3

2010-10-10 @ 20:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0