ALLTING HAR FÖRÄNDRATS MEN DU FINNS KVAR

denna lördag har varit precis en sådan där lördag som jag har behövt. kasnke låter lite konstigt, men det har varit skönt att vara helt ensam idag, inte varit med någon på dagen och så, passade då på att storstäda mina garderober och plocka ut jockes gamla skit, så nu är det snyggt och ordning i garderoben, men istället ligger all gammal skit på skrivbordet och golvet, inte lika kul!

imorgon är det redan söndag, och som sagt -jaghatarsöndagar- , men ska nog till p-hallen en sväng iallafall och kolla på när mina fina flickor spelar handboll, ska nog dra med mig alexandra på det istället eftersom hon inte kunde idag, det blir nog suveränt!

nu ska jag hitta något bra program som jag kan kolla på tills jag somnar, annars ska jag nog msnlana. haha!

bildbrist . är vid den bärbara just nu, men här får ni en bild på mosi och mig, bara för att jag saknar alla kvällar på kontoret OTROLIGT mycket,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0