YOU AND I COLLIDE

första oktober idag, (dock är det den 2a just nu) vilket är lite skrämmande! var det inte nyss det var juni och solen sken och det var 30 grader varmt ute?!

hur som helst, så har det varit en väldigt trött dag idag, känns som jag inte har orkat med någonting, eller någon. har varit tjurig och så. men nu är det helg som gäller, och jag ska slappa sönder och bara sova ut på riktigt.

följde med hilda hem efter skolan idag, där jag,emma,amelie,moa och ida firade henne eftersom hon fyllde år den 28:e ! grattis i efterskott snygging! vi åt tårta,spelade galen panna, satt och pratade!

när jag kom hem igen så kom matilda till mig så hade vi en enkel, men mysig liten filmkväll som bestod av eclipse och idol&popcorn ;) mysig kväll må jag säga!

nu ska jag snart krypa ner i världens skönaste säng, och sova länge. verkligen sova ut! så jag är på bra humör imorgon. då ska jag tvinga alexandra att träffa mig, känner att vi har endel att prata om, som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0