MED DIG SER JAG LJUSET

skolan rullar på, fortare än jag vill egentligen.

jag vill inte ha någon jäkla vinter, jag vill ha tillbaka sommaren då man kan vara ute till klockan 2 på natten utan att frysa sönder. jag saknar alla kvällar på kontoret! verkligen!
nu kan man ju knappt vara ute 10 minuter ens, utan att dö av kylan. och inte nog med att det är så kallt, så är det ju mörkt och dystert dygnet runt, vilket gör att man bara vill sitta inne under täcket och kolla på filmer tills man dör.


igår hade jag fullt upp att plugga till spanska provet, därmed ingen blogguppdatering. tror det gick rätt bra, men jag vågar inte hoppas på för mycket eftersom då brukar det bara gå väldigt väldigt dåligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0