EVERY LONG LOST DREAM LED ME TO WHERE YOU ARE

borde sitta nerborrad i biologi böckerna just nu, så vafan gör jag här?
provet är imorgon, och jag har inte pluggat någonting. ångesten kommer väll krypa fram ikväll när jag ska sova, och det kommer sluta med att jag somnar med böckerna över huvudet, ja, jag har varit där förut.

mys och pratkvällen igår med alexandra blev efter många om och men en övernattning också. vi låg och pratade om allt möjligt hela natten, en film hann vi också med. vid fem somnade vi och vaknade igen runt tolv. och denna söndagen har varit precis som den ska. har legat i soffan fram till 4 och pratat ännu mer, vartfan kommer allt snack som vi har att prata om?!  underbara timmar tillsammans med världens bästa alexandra iallafall,

när min ansiktsmask har stelnat och jag har tvättat av den lovar jag att plugga lite biologi, det är iallafall vad jag borde göra.


ingen mig utan dig, älskade du.


bild från en av alla miljontals fina promenader vi har tagit, haha! sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0