21 SEPTEMBER

orkar egentligen inte blogga. eller skriva överhuvudtaget!

dagen har iallafall till stor del bestått av att tagga till matchen som skulle vara ida, men jag behövde tydligen inte vara med tillslut, vilket var rätt bra med tanke på mina stora läxproblem! har försökt att ge mig på på so pluggandet, men det går inte vidare bra. detta provet kommer... inte gå speciellt bra känner jag.

drog med mig alexandra och invigde mina easytone en runda, gick ut till ränneborg och kollade på matchen i andra halvlek. eksjö vann iallafall med 5-0 . mycket härligt!

sen som vanligt, kunde vi inte dra oss ifrån varann. så vi satt ute på vägen och snackade tills klockan blev allt för mycket. älskar verkligen våra pratstunder, dom är guld värda.



förresten,
grattis elin 15 år todayyy. big day!



har börjat kolla på andra säsongen av sex and the city idag också, jag älskar den serien. här är en anledning till varför:
“No matter who broke your heart, or how long it takes to heal, you'll never get through it without your friends”- Carrie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0