CAUSE THE DAY I THOUGHT I'D NEVER GET THROUGH, I GOT OVER YOU

alltså skulle kunna ge ett fett hjärta till hela denna veckan, den har gått snabbt. och varit hur kul som helst, faktiskt. ett stort hjärta till 9c1 iallfall.

idag är det fredag, vilket jag gillar starkt.
en blandad dag i skolan idag med innebandy, so-redovisning, lunch hemma, strömavbrott i skolan och mycket mer. helg nu iallafall. vilket är otroligt skönt!

nu drar jag snart med mig min kära vän matilda så åker vi upp till kvarnarp och kollar på film och myser med vår andra kära vän emma! bra slut på en bra dag helt enkelt!
imorgon bär det av till kosta. ska försöka hitta lite träningskläder och sånt annat roligt. får äntligen träffa världens bästa moster och kusin och kusinbarn också. som jag inte sett sen konfirmationen, dvs 22 maj. överlycklig är ordet!

nu ska jag borsta tänderna så inte matilda svimmar av ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0