DEN HÄR PLATSEN ÄR NÅGON ANNANS, JAG MÅSTE HITTA UT

orkar ingenting längre. känner att detta med "att ta skolan seriöst" (typ försök 219867) går åt helvete också. men kämpa elin, kämpa. PFF

har haft en helt okej dag idag. började med skoljoggen, om jag inte hade varit halvt sjuk hade jag lätt sprungit!  men jag gick ett varv runt sjön med alexandra och matilda istället. sen hade vi hemkunskap, vår nya lärare karin är så bra!  vi gjorde iallafall fisk och potatismos, blev riktigt gott.  efter lunchen körde vi matte med solweig sen körde vi på med kemi, läxförhör och film blev det där.  avslutade onsdagen med biologi. caronline snackar om olika preventivmedel haha..

har hoppat studsmatta med blenda& varit ute och gått med alle nu på eftermiddagen. borde egentligen plugga och sånt . ja ni vet.  men vart fan är orken !?



vet inte om jag skulle klara av hösten utan denna underbara människa. ♥ på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0