DU HÅLLER MIG KVAR I NÅGONTING JAG LÄMNAT FÖR LÄNGESEN

håller på att kolla igenom min gamla bilddagbok som jag inte har tagit bort än, tänker inte gör det heller för det är så otroligt kul och kolla igenom vad man skrev för typ 2 år sedan, hur man var då. och det rolifaste är att se hur mycket man har förändrats med tiden, eller iallafall mognat.

hittade en bild som jag hade lagt upp där iallafall,  och jag kunde inte sluta skratta!
;))





tog tag i mitt liv och gick ut och gick, och när man väl är ute vill man aldrig gå in känns det som!  gick runt en mil. ASSKÖNT.
så nu ska jag ta en dusch och sen packa ner mig framför tvn. eller så stannar jag här och pratar med fint folk (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0