HOW WE'RE GONNA BE JUST FRIENDS?

skrev ingenting igår för jag orkade vrekligen inte. men jag var på redigera-bilder humör igår så jag tog en bild över Berlin som vi besökte i maj i år med konfirmationsgruppen.

det var marknade igår, matilda och jag var uppe en snabbis och gick fram och tillbaka. den vanliga rundan helt enkelt. köpte med oss munkar och det traditionella malunds godiset. sen gick vi hem hit och kollade på Vampires Suck. härligt!

väldigt chill dag idag, ett besök hos skådespelaren Peter Amoglie hann vi med. han är grymt skön!
nu ska jag försöka bli klar med denna jäkla berättelse som vi skriver på svenskan, det är svårt. ja
sen ska jag även plugga in lite spanska glosor och sen åka iväg och träna, ska bli skönt efter den där pizzan jag och matilda var och åt idag på lunchrasten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0