HOWIE DAY - COLLIDE

har hittat världens bästa låt, texten i förra inlägget kommer från den också.
sjuukt bra.


börjar allvarligt lipa snart!







skolan var, som jag sa igår, väldigt chill och flöt på bra! var nervös hela dagen för so lektionen, eftersom vi skulle få tillbaka våra so prov. brukar alltid vara nervös för sånt, men med so:n är det nått speciellt på nått sätt, känns som det är väldigt viktigt. men det gick ju bra iallafall, mvg- . väldigt stolt över mig själv, även om det var lite småsaker jag kunde ha fixat ochså.
ska kolla igenom spanskan en gång till, eller några gånger till, och läsa texten. sen ska jag faktiskt sova, känner att jag behöver det!
ska baaaaara lyssna på låten några 1000 gånger till,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0