I CAN'T LIVE IF LIVING IS WITHOUT YOU

tråkigt inlägg igår, men ville bara få ut det på något sätt, bloggen blev offret yes!

kort skoldag idag med  SO - idrott - svenska - bild - språk
måste säga att tisdagarna är de bästa dagarna, korta och inte alls jobbiga lektioner, asgött.

ska ut och springa eller gå eller någonting liknande snart iallafall. känner att jag kommer bli så jävla lat nu när fotbollen är slut, får väll gå på de där jävla inomhusträingarna iallafall sen när de drar igång! men ska försöka att dra tummen ur röven och ge mig ut sen, försöka

men först ska jag göra det som jag är absolut bäst på! sitta och dega sönder vid datorn och lyssna på myslistan på spotify! 


upprepad bild - men jag gillar den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0