I DON'T WANT TO SEE YOU HERE AGAIN

vare sig ni inte tror mig nu eller inte så måste jag faktiskt erkänna en sak..
det finns faktiskt ett minus med photoshop, och det är att när man väl har börjat kan man inte sluta. och jag har tagit någon slarvig bild och vill finputsa den lite i ps så kan man verkligen inte sluta, och man kommer inte därifrån heller. nej, man är verkligen fast!  men jag älskar det, och det finns tjugosjutusen funktioner som jag fortfarande inte har lärt mig, och jag älskar att lära mig nya saker i det. yes! 

eftersom dagens träning var inställd idag gick jag ut och gick med matilda istället, vår nya rutin. än så länge har det ju funkat bra iallafall. har ju gjort det 2 gånger än så länge...
imorgon är det ivilket fall som helst match mot bodafors!  får hoppas på att "gammelmormor" inte är med denna gång (; 

nu ska jag fortsätta plugga arslet av mig i matten, samt fortsätta med att ha panikångest över att praolappen ska vara inne på onsdag och självklart har jag inte hittat praoplats, har inte orkat. och nu är det inlämning, SJÄLVKLART JAG, vem annars?!



...och som sagt, jag satt och pillade i ps innan. resultatet blev bilden över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0