I JUST CAN'T GET YOU OF MY MIND

orkar faktiskt inte med min blogg nuförtiden och berätta exakt vad jag gör om dagarna. men ibland är den så bra att ha när man ska klaga på saker och ting. men det tänker jag inte gör nu för jag är så nöjd med allting förtillfället. jag är happyyyy.

igår vaknade jag redan vid klockan 6, så jag gick upp och gluttade på film istället. men som ni vet så somnar jag väldigt lätt till film. sen gick jag och åt en riktig helgfrukost som mamma gjort. tumme upp för det.
umgicks med fint folk i stort sett hela dagen igår.  moa hilda emma alexandra och ebba en liten stund.

de tre första namnen var jag på bio med . tusen gånger starkare.  och nej, filmen var ingen jätte hit precis.  satt ute och pratade till halv tolv eller någonting efteråt också, och jag avslutade min kväll med en promenad genom hela eksjö. nästan iallafall.

nu ska jag fixa iordning lite, eller gå och sova igen. ÄR SJUKT TRÖTT. 
i eftermiddag blir det avslutning på fotbolls säsongen, match mot vrigstad på ränneborg klocklan 17.00

och nu fan ska vi vinna detta, YES!

 


upprepad bild - ni älskar det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0