IF YOU HANG WITH ME

allright. mina rutiner från sommarlovet har tydligen inte lagt av än.  alltså, jag gör inte så mycket på dagarna / sover länge/ äter dålig mat. men sen, senare på kvällen runt 8, ja det är då jag går ut och roar mig med världens bästa vänner halva nätterna. jag älskar att ha det så, men någonting som kallas föräldrar som inte gillar det lika mycket...

men det jag skulle säga var att jag hade världens bästa kväll igår, ja jag hade verkligen skitkul!  tack alla!
bilder kommer antagligen någongång.

idag ska jag sova och göra mig redo för den där jävla matchen. nejdå. det blir nog bra..
nu ska jag iallafall äta frukost.  gröt ♥


älskling och jag på dagig -
pluttinutt

Kommentarer
Postat av: stephanie

fick bara lust att skriva detta liksom.

för du är så underbar.



JAG ÄLSKAR DIG!

2010-09-05 @ 13:07:53
Postat av: Emma

Men aaw, är inte du sötast bebis i hela världen eller (a) ;)

2010-09-05 @ 15:40:09
URL: http://eimmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0