IS THIS WHAT THEY CALL MOVE ON?

I'm back!
har varit en lugn helg, äntligen!

i fredags myste jag med emma&matilda som sagt, vi kollade på två filmer och åt massor med goda saker. I lördags åkte jag och träffade släkten i Kosta, också som sagt.    kom hem med ett par cykelbyxor& inte så mycket mer. det är rätt dött där egentligen, men det roliga var ju att träffa släkten. speciellt lilla wilhelm!

på kvällen när vi kom hem hann jag inte mer än att gå innanför dörren och sen var det dags att åka iväg igen. åkte hem till steffi och hade ännu en myskväll med henne & alexandra. jag älskar dessa brudar, ni är så bra så bra så det är inte sant!    GRATTIS TILL STEPHANIE SOM FYLLDE ÅR DÅ OCKSÅ! 
bild i repris bara för det också..

 

 

 

söndag idag iallafall, får se om det blev någon fotbollsträning idag, annars får jag fixa det på egen hand. om jag orkar dvs.   
nu ska jag chilla järnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0