RIGHT BACK WHERE I STARTED FROM

bara för att jag är trött och detta är lksnfnwen jobbigt.
elopjoprwjofnersdfjajsopjopfwjoejop

rubriken stämmer iallafall väldigt bra med allt som händer nu. positivt/negativt, det vet jag dock inte.
nu ska jag sluta babbla om sånt som ingen fattar förrutom JAG :; :; :;


endast slöjd och matte stod på schemat idag. SKÖNT.
fick små vibbar av dendär sommarlovskänslan, men imorgon går vi länge igen. dock är det ju fredag&helg sedan, härligt det med.
nu ska jag snart byta om och sen åka ut till ränneborg, om jag inte somnar innan det. ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT!!!!
skolan tar kål på mig.


bilden är gammal, skitsamma- jag pallar inte
typ.. hejjagheterelinochjagharintemålatminanaglar,jagharocksåskadatmigpåmintumme,ochförattgöradethelaännu
bättresåharjagenfjortismun :)))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0