JAG HUGGER I STEN

Vad jag verkligen minst borde göra nu är att sitta vid datorn, men eftersom jag skulle skriva klart min svenska uppsats så blev det ändå lite koll på facebook, bloggar och här då.
så jag tänkte egentligen bara slänga in ett hej, och säga att jag har haft en underbar helg!

har hunnit med en hel del saker egentligen, tillsammans med matilda!
Var ju som sagt i linköping igår men min störda familj, hälsade på brodern min som är nybliven linköpingsbo. jättefin lägenhet hade han iallafall!

matilda&jag gick ju även en runda på ikano och vi hittade lite kul saker. inte alls mycket, men lite nödvändiga! fick iallafall de där reebok walkingskorna som jag la upp på bild för någon vecka sedan! måste ut och provgå snart också, funderar på att ge mig ut ikväll.



REEBOK EASYTONE - stadium

tubskarf - gina tricot



köpte också en tröja inna på gina, men eftersom mitt jävlafuckingcpstördafitt minnekort inte vill funka när jag för en gångsskull lägger upp vad jag har köpt. jävla cp.



nuså. ska jag fixa med alla de miljontalssaker som jag måste göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0