FÖR VI LEVER INTE LÄNGE NOG FÖR ATT RÄTTA TILL ALLTING DOM GJORT MOT DIG

har egentligen så mycket jag vill skriva och berätta om. berätta hur mycket vissa människor betyder för mig och hur jag inte skulle kunna va så som jag är idag utan dom.
för att göra det lite kortfattat, alla 95or - ni är så jävla bra!  känns som vi kommer ta över hela världen tillsamman. så alla känner sig det minsta träffad, ta åt er!

igår var en helt okej rolig kväll! väldigt rolig i början men i slutet hände det ju en massa saker - som vanligt!    men tack för allt endå fina människor! 

kvällen avslutades iallafall med att sitta på stan och prata med becka, alle och karl.  och äta pannkakor, det var nog det bästa jag varit med om i hela mitt liv - haha!

nu ska jag fortsätta att klaga på alla ställen som jag har ont på. sen så snart ska jag hoppa in i duschen och fixa lite. sen ska jag antagligen träffa några puddingar!  och ikväll blir det bio. 

blir nog en riktigt bra lördag!






en gammal bild på mig och världens bästa alexandra!  kärlek ♥








älskling, du vet att jag vill hjälpa dig. men alltid är det inte så lätt & man vet inte riktigt hur man ska vara eller vad man ska säga. men vi klarar allting tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0