YOU ARE DANCING ON THE STARS

tiden går fort och idag är det exakt en vecka sen stadsfesten, och en vecka sen jag klippte/slingade mig.
idag har skolan gått så fort så det är inte sant, har inte hunnit med någonting känns det som.

vi började iallafall med det som ska kallas a-tid , jobbade med matte och sånt jobbigt.  sen engelska. vi fick tillbaka engelska uppsatserna och kollade på pang i bygget. på engelska uppsatsen hade jag fått mvg x2. helt sjukt, kan man änns få ett sånt betyg?!   blev iallafalll mycket happpyy! efter engelskan körde vi på på med svenskan där vi skrev på våra berättelser. sen lunch, matilda och jag åkte hem hit och lunchade sen tillbaka till spanskan. sist idrott då vi körde paintball. vi förlorade hela tiden  :c

efter skolan åkte jag,matilda,elin och emma hem till eve för att ge henne henns försenade present nu innan hon åker iväg till mallorca i en vecka!

nu ska jag ta en kvällspromenad med alexandra, kan behövas!

imorgon bär det troligen av till Linköping för lite shopping och sånt, behöver lite nytt till hösten!
take care of you






sista bilden är så jävla ful! jag hittade den på nån jävla sida!  ahahah,  men han vakten var sjukt skön.
men bilderna ovan är iallafall från när jag var i linköping förra gången, den 8 juli närmare bestämt!
saknar den dagen mycket

Kommentarer
Postat av: eluttt

HAHAHAHAHA! första bilden !

haha, det är ju bra att man är glad liksom...

gillar att bruden med tandställning kollar lite skumt på dig på sista bilden också!

men det jag försöker säga är att jag också saknarrr det!

2010-09-03 @ 21:54:10
URL: http://elinbengtssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0