I SKUGGAN AV DIN STOLTHET SKA JAG RESA MIG OCH GÅ

det blev alltså ingenting med Linköping  eftersom min kära bror hade inspark att underhålla sig med istället. får väll åka upp dit när det inte är lika mycket sånt på helgerna.  skulle åkt imorgon egentligen men då är det match mot Hult, på hemmaplan. matchen som jag har längtat efter hur länge som helst, men nu är jag självklart halvt sjuk.  just min otur.


vad jag vill ha just nu är iallafall dessa träningsskor. kanske inte världens snyggaste men säkert hur effektiva som helst. de har en inbyggd balance platta i sulan som gör att vi måste anstränga oss extra mycket med musklerna i vader,lår och rumpan. PERFEKT ju. 

REEBOK EASYTONE GO OUT W BLACK / GOLD
REEBOK EASYTONE GO OUT W BLACK / GOLD

reebock easytone 1199 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0