I DON'T WANT TO LIVE THAT LIFE SO I STICK TO WHAT I PREFER

sitter förtillfället just nu i sängen och borde gå och borsta tänderna och sen sova. skulle va skönt och somna innan klockan blir 11 för en gångs skull.

dagen i ära har varit helt okej faktiskt, även om jag börjar bli en aning skoltrött redan. men det funkar nog. hoppas jag!
men som tur är så har jag ju fina vänner som gör mina dagar!


efter skolan idag blev det iallafall inget plugg, vilket var skönt.  blir väll att skjuta upp alting som vanligt! men det gör ingenting, bara jag får en läxfri dag så är jag nöjd.  var ute och gick  med matilda innan också, duktiga som vi är.  alltid mycket roligare att träna tillsammans, därför ska vi ut och gå en gång i veckan nu!  får väll se hur länge det håller! 



young dad - hoffmaestro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0