DAG 13

HADE HELT GLÖMT DETTA, MEN OK..


Dag 1: Facebook profil bild.
Dag 2: En kväll du aldrig kommer glömma.
Dag 3: En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 4: Något jag älskar.
Dag 5: Dagens klädsel.
Dag 6: 5 finaste låtar.
Dag 7: 5 fakta om mig själv.
Dag 8: Något jag saknar.
Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 10: En snygg person.
Dag 11: Msn profilbild.
Dag 12: 5 mål i livet.
Dag 13: Finaste bild du vet.
Dag 14: Finaste citat du vet.
Dag 15: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 16: En bild som alltid får mig le.

alltså, det finns extremt många bilder jag gillar och jag byter bakrundsbild ofta på datorn. Men jag gillar bilderna
från öland och falkenberg som jag och matilda har tagit



Kommentarer
Postat av: matilda

fin fint! men fortfarande, mitt finger ?! hehe

2011-08-17 @ 00:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0