En ko producerar hela 60 liter saliv per dag. Vi producerar 1-2 liter

matilda och jag var på bio igårkväll, "jag saknar dig" , alltså den var väl inte den bästa film jag sett precis kanske, men det funkade! Sen spenderades resten av kvällen hemma hos henne för lite allmänt häng och prat, myspys!
Ikväll var egentligen tanken att vi skulle dra oss mot lite festligheter, som ett fint slut på sommarlovet, men det blir nog lite ändrade planer och vi får se vad som händer istället! Nu måste jag i vilket fall som helst städa lite.

Men först ska jag fortsätta att kolla på alla galna bilder från sweet sixteen hos alle i våras, ahahahha JAG DÖR! önskar jag orkade lägga upp alla bilder här så ni förstår hur kul jag har det när jag kollar på dem, men det orkar jag inte. fett roliga bilder iallafall!
men EN bild på mig och mina babes kan ni väl få, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0