I KNOW IT WOULDN'T BE CALLED LOVE BY THE ONES WE KNOW

Ni förstår inte vilken galet bra helg jag har haft. Jag har mått så bra och sett så bra band och umgåts med så underbara människor. Helt galet, helt klart den bästa helgen på hela året, ja jag tror fan jag vågar säga så!
I lördags hängde vi ett fint tjejgäng hemma hos alle med mat och prat och trevligheter, så småning om drog vi oss ner mot stadsfesten och röjde som fasen! shiiit vilken kväll alltså!  september, kapten röd, THE ARKKKKK (♥) , möte med nya människor, allt var perfekt och jag ser redan fram emot nästa år. så jävla kul!
Ska se till att ta alles bilder från hennes kamera, så ska de upp här!  fettttt bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0