JU MER DOM KOMMER SPOTTA PÅ MIG DESTO SNABBARE KOMMER JAG BLOMMA

Hade en fin grillkväll med mycket trevligt folk på emmas gård igårkväll, mycket fint med grillkorv och marshmellows! Rix fm i växjö  med matilda var också underbart.
Mitt liv äger för tillfället, nu när alla vänner som varit iväg på alla olika håll är tillbaka känner jag mig hel igen, underbar känsla. Synd bara att sommarlovet snart är över och skolan börjar, förstör ju hela jävla känslan.
Rätt skönt att det regnar idag, då behöver man inte känns någon ångest för att man inte är ute, för idag är verkligen en sån dag då jag inte orkar göra någonting. Går runt i mina nya harems-byxor och trycker i mig choklad hela dagen istället, bra!
ska bara fixa med alla bilder som jag har tagit under de senaste dagarna, jag återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0