Wikipedia grundades 15 januari 2001

känner mig faktiskt lite stolt över mig själv med tanke på att jag har hunnit med så mycket idag, det lönar sig faktiskt att gå upp tidigt, hur jävla jobbigt det än är! Men har hunnit med att bli ännu blondare, klippa av allt det slitna, träffat alexandra suuuupersnabbt, träffat blenda, fixat och donat important stuff med emma på stan, tränat innebandy för första gången på denna säsong. Och det är sjukt hur kul det är, skillnaden mellan fotboll och innebandy nufötiden är att innebandy är roligt och fotboll extremt tråkigt, så enkelt är det!  haha
Nu ska jag ta med mig min Ipod och mina hörlurar och lägga mig i sängen, sen somna till min fina håkan hellström! 
Vi hörs imorgon innan jag och emma drar iväg på äventyr genom sveriiiiigeee.... typ


bara för vi är som vi är, och är otroligt bra för det :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0