BABY, YOU ARE A FIREWORK

gårdagen slutade fint. Drog en film med min alexandra. Det var alldeles för längesen så det var verkligen på tiden. De övriga timmarna igår spenderades med blenda, vi börjar redan planera en hel del inför resan. fient! 

Nu skulle vi egenligen varit i valbacka. Jag Alexandra Ludwig Becka och Arina. men ni vet ju hur jag och alle är, vi har alltid beslutsångest och sen började allt krångla. så vi bestämde att vi skulle åka dit någon annan dag. Det blir nog lika bra.

eftersom det är alla-hjärtans-dag idag så tänker jag verkligen inte bara sitta hemma. Ska träffa Alexandra så hittar vi på någonting alldeles perfekt. och ikväll blir det myspys.
tror det blir en väldigt brabra dag!

skriver senare!

medans jag väntar på min babe så lyssnar jag på världens bästa the script!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0