FÖR DU ÄR DET FINASTE JAG VET

Så säg som det är
för den här gången
krävs det mer
innan jag öppnar armarna
förlorar mig
och känslorna faller fritt
på midnattsgatorna
för vem skulle bry sig
om våra hjärtan blev förstörda?
Men allt det här vänder sig
in i mig





nationella gick helt okej, även om jag kände mig laagom stressad i slutet. men hoppas på vg iallafall.
nu ska jag snacka med becca och se om det blir någon träning eller inte, det är alltid så dåligt med folk på torsdagar. annars drar jag mig mot nannylund nu!
puss

Kommentarer
Postat av: Dommeniqe

nayyys blööögg tjejen! Håller med dig om att nationella va stress!

2011-02-12 @ 22:22:53
URL: http://wram.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0